Rekisteri- ja tietosuojaseloste
Rekisterinpitäjä
Nina Heikkilä (2971405-8)
Saarnitie 2
30420 Forssa
Yhteyshenkilö
Nina Heikkilä
ninadashop@gmail.com
Rekisterin nimi
Nina Heikkilä, asiakasrekisteri
Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
Henkilötietoja käytetään ainoastaan yrityksen ja asiakkaan väliseen asiakassuhteen ylläpitoon, tilausten toimittamiseen asiakkaalle ja asiakkaan tilausten seurantaan. Tilausten seuranta pitää sisällään mahdollisen kadonneen lähetyksen selvittämisen.
Evästeet
Verkkokauppa on suomalaisella MyCashflown alustalla. MyCashflown evästeet.
Useimmat selainohjelmat mahdollistavat evästeiden käytön kieltämisen ja sallimisen. Evästeiden käyttö on useimmissa selaimissa oletuksena sallittu. Evästeiden käyttöä voi hallita selaimen asetuksista, esimerkiksi Google Chrome -selaimesta kohdasta Asetukset -> Lisäasetukset -> Sisältöasetukset (Tietosuoja-osio) -> Evästeet.
On hyvä ottaa huomioon, että evästeet voivat olla tarpeellisia joidenkin palveluiden asianmukaiselle toimimiselle.
Rekisterin tietosisältö
Tilauksen tehdessään asiakas antaa seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, asiakkaan mahdollinen yritys ja sen y-tunnus, postiosoite, postinumero, postitoimipaikka, puhelinnumero ja sähköpostiosoite, ip-osoite, tilaukseen mahdollisesti liittyvät lisätiedot ja tilatut tuotteet.
Tietoihin lisätään tarvittaessa tilauksen toimittamiseen liittyviä tietoja, kuten esimerkiksi lähetyksen seurantatiedot. Rekisteriin tallennetaan myös asiakkaan vapaaehtoinen lupa lähettää markkinointiviestintää.
Tietolähteet
Asiakas antaa tilauksen tehdessään tilauksen toimittamiseen tarvittavat tiedot tai hän on rekisteröitynyt verkkokaupan asiakkaaksi.
Lisäksi asiakas voi ottaa haluamassaan asiassa henkilökohtaisesti yhteyttä verkkokaupan yhteydenottolomakkeella, sähköpostitse, tekstiviestitse tai yrityksen Facebook-sivujen kautta yksityisviestillä.
Tietojen luovutus
Asiakkaan tietoja käsittelevät yrityksessä ainoastaan yrityksen sisäiset henkilöt, joille on erikseen annettu lupa tietojen käsittelyyn. Lisäksi yrityksen kirjanpitäjällä on mahdollisuus nähdä asiakkaan verkkokaupan kautta tai laskutusta varten antamia tietoja siltä osin, kun niitä tarvitaan kirjanpitoa varten.
Verkkokauppa on suomalaisella MyCashflow-alustalla.
Verkkokaupan maksujen välittäjänä toimii Checkout, jolle välittyvät maksun välittämiseen tarvittavat tiedot. Kivijalkaliikkeessä maksujen välittäjänä toimii Sumup.
Asiakkaan verkkopankkimaksamisen tai luottokortin tiedot eivät tallennu yrityksen järjestelmiin vaan jäävät maksujenvälityksestä vastaavan yrityksen tietoihin. Sumupin kuittia varten annetut yhteystiedot (sähköpostiosoite tai puhelinnumero) eivät tallennu yrityksen rekisteriin niin, että yritys voisi käyttää niitä muihin tarkoituksiin.
Tietoja voidaan säilyttää EU-/ETA-alueen ulkopuolella sijaitsevilla palvelimilla.
Asiakkaan antamia tietoja ei luovuteta muihin tarkoituksiin.
Rekisterin suojaus
Sähköinen aineisto
Rekisterinpitäjän tietojärjestelmä tietoineen on suojattu normaalisti käytössä olevilla teknisillä suojausmenetelmillä. Asiakastietoihin pääsy edellyttää käyttäjätunnuksen ja salasanan syöttämistä. Lisäksi yrityksen käytössä olevat laitteet on suojattu salasanoilla tai vastaavilla suojauksilla. Verkkokaupassa, pilvipalvelimella ja sähköpostissa SSL-salaus suojaa liikenteen sivuston palvelimen ja kävijän selaimen välillä.
Fyysisessä muodossa oleva aineisto
Fyysinen aineisto pidetään mahdollisimman vähäisenä ja säilytetään yrityksen toimitiloissa siten, ettei ulkopuolisella ole pääsyä aineistoon. Aineisto hävitetään sähköisellä silppurilla.
Tarkastus- ja oikaisuoikeus
Rekisterissä olevalla on oikeus tarkistaa, mitä häntä koskevia tietoja rekisteriin on tallennettu. Tarkastuspyyntö tulee lähettää kirjallisesti rekisterin pitäjälle. Yhteystiedot löytyvät selosteen alusta.
Rekisterissä olevalla on oikeus vaatia rekisterissä olevan virheellisen tiedon korjaamista. Tämä tapahtuu rekisterin yhteyshenkilölle lähetettävällä kirjallisella korjauspyynnöllä. Pyynnössä on yksilöitävä korjattava virhe ja ilmoitettava korjatut tiedot.
Tietojen säilytysaika
Rekisterinpitäjä säilyttää tietoja niin kauan, kuin se on asiakassuhteen hoidon kannalta oleellista tai lain velvoittamaa. Asiakkaan kanssa käyty kirjeenvaihto säilytetään korkeintaan 24 kk. Kirjanpitoon tarvittava materiaali täytyy säilyttää kuusi vuotta tilikauden päättymisestä.
Rekisterissä olevat tiedot voidaan hävittää käyttäjän pyynnöstä, ellei lainsäädäntö estä tietojen poistamista.
Tietoturvarikkomukset
Yritys on sitoutunut noudattamaan tietosuojaa ja tietoturvaa huolellisesti. Täyttä turvallisuutta ei kuitenkaan voida taata. Mikäli yrityksen tietoon tulee tietoturvarikkomus, siitä ilmoitetaan asianosaisille käyttäjille viipymättä, jotta he voivat tehdä tarvittavat suojaustoimenpiteet.
Tietosuojaselosteen muuttaminen
Rekisterinpitäjä pidättää oikeuden päivittää ja muuttaa tietosuojaselostetta. Ajantasainen tietosuojaseloste on aina nähtävillä tällä sivustolla.
Lisätiedot
Tarvittaessa yksityiskohtaisemmat tiedot saa rekisterinpitäjältä alussa mainituilla yhteystiedoilla.
Tietosuojaselosteen linkit vievät kolmansien osapuolien tietosuojaselosteisiin.
Tietosuojavaltuteetun toimiston sivut löytyvät osoitteesta tietosuoja.fi.
Päivätty 27.3.2020
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 15.2.2019 alkaen.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksupalveluna toimii Paytrail OYJ, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrail OYJ:n (
) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt NINADAN yleiset ehdot.Sinun tulee olla täysi-ikäinen tehdäksesi tilauksen tai sinulla on oltava tilaamiseen huoltajan lupa. Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
ninadashop@gmail.com
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Toimitus aika 3-5 arkipäivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Mikäli haluat peruuttaa tai palauttaa tuotteen, otathan yhteyttä ennen palauttamista sähköpostitse: ninadashop@gmail.com
Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla 14 päivän palautusoikeus laskettuna tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen on oltava alkuperäisessä pakkauksessa käyttämättömänä ja myyntikuntoisena.
Tuotteiden palauttamisesta aiheutuvat kustannukset maksaa palauttaja, ellei kyseessä ole viallinen tuote.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.